Djeci je igra najvažniji dio života, a osim što je njima to zabavno, preko igre se može puno naučiti. Kroz igru se može postići da djeca učenje gledaju kao nešto zabavno, što im kasnije omogućava bolji uspjeh i učinkovito savladavanje problema jer je to način da se djetetu razviju intelektualne, kognitivne i socijalne sposobnosti. ALOHA program djeci omogućava stvaranje korisnih navika koje će im pomoći i olakšati usvajanje sadržaja te će postići bolji akademski uspjeh. Ovaj program osmišljen je za djecu u dobi od 4 do 13 godina. Potiče njihov mentalni razvoj, i to na zabavan način. ALOHA Mental Arithmetic povećava inteligenciju djece zahvaljujući edukacijskom programu temeljenom na tri ključne točke: računanje abakusom, mentalna aritmetika i didaktičke igre. Abakus je alat za računanje koji vuče podrijetlo od drevne Mezopotamije, usavršili su ga Grci, a stoljećima se koristi u Kini. Zovemo ga i praocem današnjih kompjutera, a u ALOHA metodi koristi se kao sredstvo za mentalnu aritmetiku, vizualizaciju i uravnotežen razvoj obje moždane polutke, odnosno za razvoj cjelokupnog kognitivnog i intelektualnog potencijala djece.
ALOHA označava Abacus Learning of Higher Arithmetic, a kroz više od 20 godina, proširio se u preko 30 zemalja na 5 kontinenata i u više od 4000 centara širom svijeta pohađa ga oko 5 milijuna djece. Jedna od glavnih karakteristika ovog programa je njegov razigran i interaktivni karakter. Djeca uče i u isto se vrijeme zabavljaju, zahvaljujući didaktici i metodologiji u kojoj igre imaju važnu ulogu. Djeca se nauče bolje koncentrirati i stoga brže uče i obavljaju svoje domaće zadaće; poboljšavaju sposobnost računanja i razvijaju sposobnost efikasnog rješavanja problema.
Korištenjem jedinstvene metodologije koju je osmislio tim znanstvenika istraživača, ovaj program razvija vještine mentalne obrade podataka stimuliranjem obje moždane polutke, što kognitivne i intelektualne procese čini bržima i učinkovitijima. Rezultati programa, dokazani znanstvenim istraživanjem, izuzetan su razvoj sljedećih područja:
- koncentracija i fokus
- povećanje radne i dugotrajne memorije
- brže učenje
- izuzetne matematičke i analitičke vještine
- vještine rješavanja problema
- vještine opažanja, slušanja i primjene naučenoga
- kreativnost i vizualizacija
- samopouzdanje i socijalne vještine
- povećanje IQ-a (kvocijenta inteligencije)