• je stručnjak edukacijsko-rehabilitacijskog profila
  • radi na prevenciji, prepoznavanju, ublažavanju i otklanjanju govorno-jezičnih teškoća djece
  • po potrebi upućuje na dodatne pretrage
  • utvrđuje specifične potrebe djece s teškoćama u govorno-jezičnom razvoju i o njima informira odgojitelje, ostale suradnike i roditelje
  • stvara uvjete za uključivanje djece u posebne i redovite programe dječjeg vrtića
  • u suradnji s odgojiteljima, stručnim timom (i roditeljima) utvrđuje najprimjerenije metode rada za svako pojedino dijete te ih primjenjuje u svome radu
  • vrši savjetodavni rad s roditeljima o poticanju razvoja komunikacije, jezika i govora
  • vrši edukaciju odgojitelja o adekvatnom poticanju razvoja govorno-jezične komunikacije, vodeći računa o individualnim sposobnostima svakog djeteta
  • pruža podršku odgojiteljima u  skupini s djecom  pred polazak u školu (usvajanje predvještina čitanja i pisanja)
  • surađuje sa zdravstvenim ustanovama i ustanovama socijalne skrbi te drugim čimbenicima u prevenciji razvojnih poremećaja u djece
  • prati, proučava i provjerava u praksi znanstvene i teorijske spoznaje s područja edukacijsko-rehabilitacijskih znanosti
  • unapređuje vlastiti rad i cjelokupan proces uključivanja djece s teškoćama u zajednicu