Početna aktivnost
Na početku programa djeca se upoznaju s prostorom, ali i didaktikom koju koristimo za rad.
Tako podijeljeni u parove, djeca izabiru poticaj prema svojem izboru te za jedno međusobno dobro surađuju i dobro se zabavljaju.
Strujni krug
Na sljedećem susretu, razgovarali smo o struj: čemu služi, gdje se nalazi, od kuda dolazi, kako se koristi, koji su raznovrsni načini napajanja spravica koje koristimo…
Djeca se uključuju razgovor na temelju svojih dosadašnjih spoznaja i daju konkretne odgovore.
Pokazujem im strujni krug u novoizgrađenoj kući te za vrijeme gledanja videoprikaza, djeca iznose i svoja iskustva u doticaju s postavljanjem struje.
Najviše ih se dojmio pribor za izradu raznovrsnih strujnih krugova.
Uočavaju kada strujni krug nije spojen te zaključuju da zbog toga žarulja nije radila.
Nakon što smo isprobali planirane sadržaje, L. L. i K. Z. predlažu da spojimo na svoj način te smo zbog toga uspjeli dobiti da je žarulja svijetlila jače, nego na propisan način.
Pogodi koja sam životinja
Na početku aktivnosti, djeca vade štapiće i onaj koji je izvadio najmanji štapić, ostaje sjediti, a druga djeca odlaze u prostoriju pokraj i dogovaraju koji će predmet odabrati.
Djecu potičem da postavljaju raznovrsna pitanja kako bi dijete koje ne zna koji je predmet, dobilo što više informacija i tako došlo do rješenja.
Ostala djeca trebaju davati odgovore bez rješenja u čemu su svi vrlo uspješni pa je samim time i igra uspješna.
Za kraj, djecu spajam u parove i zatim biraju didaktiku prema interesu. Ponekad ih usmjeravam prema igri za koju smatram da bi ih potaknula da istražuju i pomiču svoje granice.
K. Z. i L. L. zajedno izvrsno surađuju. Svaki zadatak dovrše i potiču jedan drugoga, a samim time i druge, da kad misle da više ne mogu, da odrade barem još 2 kruga.
G. B. i K. P. zajedno igraju jednu igru i cijelo vrijeme se izmjenjuju i jedan drugome daju pravilne upute.
P. P.se najčešće igra sam i tada je najproduktivniji. Vrlo često pomaže i drugima.