Ove pedagoške godine odradili smo pet susreta i obradili raznovrsne teme.
Osim što su djeca upoznala princip i način rada, upotrebljavali su bogatu didaktiku kojom se koristimo u radu.
Kako djeca najviše vole istraživati, pronalazim ideje u njihovim potrebama, ali i aktivnosti kojima potičem njihovu maštu i napredak.
Tako su polaznici trebali osmisliti tvornicu koju vode i predmete koji se u njoj proizvode, nacrtati ih i objasniti primjenu.
Upoznavali su glagoljično pismo uspoređujući ga s početnim slovom svojeg imena na latinici.
Ujedno su pisali “tajne” poruke na ta dva pisma upotrjebljavajući sok od limuna i uljane pastele uz poticaj da osmisle vlastitu abecedu.
Aktivnosti svjetla i sjene potaknula su djecu da se igraju vlastitom sjenom, shvatili su da ono što vide, nije uistinu taj predmet ili osoba i da se stvari ponekad čine drugačije nego što jesu. Izrađujući predmete na crnom kartonu bili su poticaj za osmišljavanje priče i daljnju nadogradnju aktivnosti kod kuće.
Ovim aktivnostima djeca su razvijala maštu, koncentraciju, suradnju, strpljenje, divergentno mišljenje, traženje drugih mogućnosti za rješenje problema, konvergentno mišljenje i upornost.