Dinosauri
Na početku sata djeci pokazujem video prikaz o vrstama dinosaura i uočavamo specifične boje koje oni imaju. Djeca primjećuju da su prikazani sličnim bojama pa im objašnjavam da je to zato što koža nije izdržljiva kao kost te se kroz godine raspala i zato ne možemo sa sigurnošću znati koje boje su bili dinosauri, ali zbog kostura koji je ostao sačuvan, znamo njihov oblik.
Djeca postavljaju pitanja o ledenom dobu stoga razgovaramo o tome i na simboličan način rekonstruiramo pad meteorita.
Za kraj smo radili otiske stopala PVC dinosaura u glinamolu, a djeca su bila zainteresirana i koncentrirana za aktivnost trudeći se da poštuju redoslijed radnji.

Kućna čudovišta
Na početku sata igramo igru u kojoj su djeca pamtila ponuđene im boje i njihove nijanse te su govorila koja boja je nestala sakupljajući pritom bodove.
Tko je osvojio tri boda, taj je bio pobjednik.
Razgovarali smo o “kućnim čudovištima” i koja oni imaju nepoželjna ponašanja i žele ih promijeniti te koje čudovište ih na to tjera .
Djeca su razmišljala i trebali su izreći naglas samo njegovu karakteristiku bez imena.
Prije crtanja upućujem djecu da upotrebljavaju neobičnosti i da čudovište ne može izgledati kao čovjek.
Radovi su bili vrlo maštoviti, a većina djece izmislila je i neobično ime i karakteristike svog čudovišta.

 

Comments are disabled.