Robotika 2
S obzirom na to da su djeca pokazala pojačano zanimanje za robotiku, nadopunila sam aktivnosti materijalima iz knjižnice i čitaonice “Fran Galović.”
Djeca su mogla vidjeti kako jednostavnim računalnim naredbama možemo programirati i dobiti željenu radnju. Tako smo programirali svjetleće srce koje treperi i proizvodi zvuk te se nadam da sam barem malo zaintrigirala dječju znatiželju za tajnama računalnog svijeta iza samo pukog promatranja ekrana bez vlastite akcije.
Mali robot spojen na način da se svaki njegov dio pa i “mozak” vidi, potaknuo je djecu da naprave svoj plošni robot od različitih dijelova papira.
Iznenadilo me koliko su bili zainteresirani, uzbuđen i brzi, a najbolje od svega je što su se za svaki dio dogovarali, bodrili i pohvaljivali tuđi rad.
Uživali smo učenju, izradi i druženju.
Pismo kao sredstvo komunikacije
Na početku sata razgovarali smo o pismu i načinu komuniciranja njime.
Djeca su čula i za glagoljično pismo i znala su pojedina slova pa smo odmah prionuli na posao i svatko je na zajednički papir napisao prvo slovo svojeg imena na latiničnom pismu, ali i na glagoljici.
Dobro su se zabavljali jer su slova neobična i zanimljiva, a zatim smo gledali različite vrste pisma, a djeci je to bilo smiješno i čudili su se kako netko može tako pisati.
Za kraj je svatko izmislio svoje slovo i dodao ga na papir te smo ih zajedno promatrali.
Pantomima
Na početku sata djeca se opuštaju na način da žmireći osluškuju broj udaraca te ih na kraju izgovaraju.
Zatim sam djeci objasnila što ćemo raditi i primjerom pokazala. Učinilo im se zabavnim pa su se rado uključili.
Isprva malo stegnuti, ali se kasnije još više opuštaju te smo se dobro zabavili, a mene je najviše obradovalo to što su se djeca opustila i pred svima glumila.
Treba i to moći!