Predmeti, boje i teksture

Na početku sata radimo igru u kojoj djeca pogađaju što je novo dodano. Potičem ih da se koncentriraju i pokušaju upamtiti prijašnju sliku i detalje, a zatim vidjeti što je novo.

Za glavni dio sata pronalaze predmete koji trebaju biti određene boje, ali i tvrdi, mekani, hrapavi i/ili kombinacija.

Pronalazak  prve boje i kombinacija prolazi teže, no kad smo došli do četvrte boje, djeca traže što više specifičnosti.

Pred djecu postavljam kuglice s božićnim motivima i nakon što su ih memorirali, sakrivam jednu po jednu, a djeca govore koja je nestala.

Potičem ih da zaista upamte i ne govore napamet trudeći se sakupljati bodove dok ne dođu do 3 boda i pobjede.

Božićni memory dodatno veseli djecu te ujedno postaje priprema za parove te djeca neko kraće vrijeme igraju didaktičke igre po želji slušajući pritom veselu božićnu glazbu.

 

Bogata didaktika koju koristimo u radu, dodatno potiče razvoj logike, suradnje, koncentracije, učenje putem pokušaja i pogrešaka, vizualnu percepciju, razvoj govora i štošta drugo.

Comments are disabled.