Obilježili smo prigodni datum „Majčin dan“ te učili o obitelji, emocijama, prijevoznim sredstvima i zanimanjima. U svibnju obilježavamo Dan obitelji, stoga novi mjesec započinjemo razgovorom o obitelji – navodimo i imenujemo članove obitelji te uspostavljamo veze među njima. Uz spomenutu tematiku usko povezujemo „Majčin dan“ koji smo obilježili izradom čestitke za mame. Vježbali smo vokabular kroz aktivnosti: kartice prebrojavanja, nastavi niz, poredaj članove obitelji po veličini te obiteljska kocka. Igra „Memory“ nezaobilazna je u svakoj novoobrađenoj tematici. Učili smo o osnovnim emocijama te razgovarali o situacijama koje nas usrećuju, rastužuju, čine ljutitima ili uplašenima. Izradili smo vlastitu knjižicu emocija. Kroz igru didaktičkim materijalima povezivali smo emocije i boje, prepoznavali određene emocije te slagali puzzle. Vokabular smo vježbali podizanjem štapića izgovorene emocije.
Tematika prijevoznih sredstava najveće je zanimanje pobudila kod dječaka. Prepoznajemo i imenujemo prijevozna sredstva te dijelimo promet na kopneni, vodeni i zračni. Vježbamo formiranje uzoraka prema predlošku, kao i pronalazak sjene vozila. Djeca su se opuštala uz oblikovanje prometnih sredstava plastelinom te su za kraj zaplesala uz pjesmu „The wheels on the bus“. Posljednji smo tjedan učili nazive igračaka na engleskome jeziku te smo tako međusobno pokazali i podijelili najdražu igračku s prijateljima iz skupine. Kroz igru „Mystery box“ dodirom i opipom nastojali smo pogoditi o kojoj se igrački radi. Uz pjesmu „What is it“ ponovili smo vokabular tjedne teme. Uz aktivnost „Indoor/Outdoor“ igračke smo dijelili na unutarnje i vanjske. Raznolikost i bogatstvo aktivnosti olakšale su nam proces učenja engleskoga jezika.