U mjesecu travnju obilježili smo prigodne datume poput Uskrsa i Dana planeta Zemlje, vježbali slova i brojeve te učili o zanimanjima ljudi. Slikovnice i priče prigodnih tematika poput: „Uskrs“, „Tigar uči reciklirati“, „Zapetljana priča (brojevi)“, „Što ću biti kada odrastem?“ uvode nas u teme. Provedba spomenutih tematika bila je popraćena usko vezanim vježbama za razvoj fonološke osviještenosti i predmatematičkih vještina.
Radne smo tjedne obogaćivali raznim didaktičkim materijalima i aktivnostima. Razgovarali smo o Uskrsu, motivima i običajima. Didaktičkim materijalima poput: slagalica, pisanica (pronađi drugu polovicu), pilića (geometrijski oblici), pronađi sjenu, nastavi niz te igre „Nahrani zeku“, „Koka i jaja“, „Memory“ i „Zeko hop“, vježbali smo logičko razmišljanje, vizualnu percepciju, predmatematičke vještine, boje i prostornu orijentaciju.
Tjedan uoči Dana planeta Zemlje osvješćujemo značaj eko datuma i važnost recikliranja, štednje pitke vode i električne energije. Znanje smo proširivali razgovorom, slikovnicama i audio pričama. Aktivnost sortiranja dobrih i loših ponašanja prema planeti Zemlji, slaganje motiva prema veličini i prebrojavanje, pronalazak sjena i povezivanje darova prirode i osjetila nagnala nas je promišljanje o eko datumu i spomenutoj tematici.
Posljednji smo tjedan posvetili razgovoru o zanimanjima i izražavanju vlastitih želja što će biti kada odrastu. Provedena je i likovna aktivnost: „Što ću biti kada odrastem?“. Iz dječjih klupa čuli su se razni i vrlo zanimljivi odgovori. Provedene aktivnosti: sortiranje predmeta prema zanimanju, spoji zanimanje i predmet potiču razvoj logičkog razmišljanja. Kroz susrete smo igrali razne igre. Igre mirnijeg karaktera: „Pronađi predmet“, „More-brijeg“, „Pokvareni telefon“, „Kipovi pretvorite se“ te dinamične igre: „Pronađi boju“, „Glazbeni kipovi“ te „igra sunožnih i jednonožnih poskoka u obruče“.