U veljači smo obilježili nekoliko značajnih datuma vezanih uz ekologiju kao što je to Svjetski dan močvara (2.2.) i Svjetski dan mahunarki (10.2.). Djeca su putem enciklopedija, videozapisa i fotografija istraživala močvaru kao stanište, njenu floru i faunu te su upoznali intrigantni svijet Kopačkog rita koji su likovno prikazali. Mahunarke su upoznali putem stolno -manipulativnih igara, a posebnu pažnju posvetili smo procesu sadnje istih i imenovanju dijelova biljke.

Kroz razne videozapise proučavali smo močvarna područja te spoznali njihovu ulogu u pročišćavanju vode.  Otkrili smo kako Hrvatska ima nekoliko značajnih močvarnih staništa koja obiluju bioraznolikošću biljaka i životinja. Zorno smo promatrali i proučavali zrna mahunarki. Razgovarali smo o uzgoju i procesu rasta istih. Posadili smo vlastiti grah u staklenci koji je vrlo brzo izrastao. Djeca su se igrala plastelinom i modelirala mahunarke te oslikavala cvijeće koristeći zrno graha. Priča „Drvo ima srce“, autora Shell Silverstein, uvela nas je u temu drveća. Razgovarali smo o priči, svrsi i ulozi stabla, a zatim izradili stablo koristeći papirnatu vrećicu. Otišli smo u šetnju okolicom vrtića, promatrali koru stabla te sakupili grančice koje su nam zatim oslužile za aktivnost: „Drvo ima srce“. Pojam energije djeca su upoznala kroz kratke crtane filmove i slikovnice prilagođene njihovu uzrastu.

Comments are disabled.