KIŠA, KIŠA SMOČI MIŠA,

SMOČILA MU REP I BRK,

BRZO, BRZO, MIŠO SAD U TRK!

 

Mnogo je kišovitih, maglovitih i vjetrovitih dana iza nas – pravih jesenskih! Tijekom vožnji okolicom vrtića mogli smo spoznati da postaje sve hladnije i da nosimo sve deblju i topliju odjeću, stavljamo kape, obuvamo čizme. Svakodnevna aktivnost nam je pomicanje kazaljke na našoj maloj metero stanici i promišljanje o tome kakvo nam je vrijeme danas – kišovito, vjetrovito, maglovito, sunčano? Jesen nam se pokazala u svom pravom ruhu pa promjene nije bilo teško zapaziti.

Kroz razne igrolike i manipulativne aktivnosti djeca su razvijala spoznaju o vremenskim prilikama kojima smo svakodnevno izloženi. Didaktičkim igrama „Oblak i kiša“;  „Šareni kišobran“; „Oblaci po veličini“, „Čizme po boji“, „Odjeni medvjedića za jesenski dan“ uvježbavali smo preciznost, koordinaciju i vizualnu percepciju.

U istraživačkim aktivnostima izdvojili bismo izradu senzornih boca – kiša i oblak kojima su djeca vrlo rado manipulirala i proučavala njihov sastav vizualnom recepcijom.

Izradili smo sliku „Padanje kiše“ tapkajući temperu prstićima.  Jesenske vremenske uvjete opjevali smo pjesmama i brojalicama: „Kiša pada kap, kap, kap…“; „Kad kiša kuca na moje prozore…“; „Kiša pada, trava raste“ i „Jedan mali pauk“. Zabavili smo se uz crtane filmove „Pocoyo-kišobran, kišobran“ i „Oblutkove nove cipele“.

Ovim člankom opraštamo se od jeseni i iščekujemo predstojeće godišnje doba.

Comments are disabled.