Rano učenje jezika znači sustavno podizanje svijesti ili izloženost jezika koje se odvijaju u obrazovanju u ranom djetinjstvu u kontekstu predškolskog odgoja. Otvaranje dječjih umova za višejezičnost i različite kulture je vrijedna vježba koja sama po sebi pojačava individualni i društveni razvoj i povećava njihovu sposobnost suosjećanja s drugima. Aktivnosti ranog učenja stranih jezika u predškolskim ustanovama može biti bogato iskustvo i donijeti značajne prednosti. Djeca najbolje te najlakše usvajaju strane jezike kroz igru te međusobnu komunikaciju.  Brojni znanstvenici te teoretičari definirali su značenje igre u dječjem razvoju pa tako Šagud (2015) definira igru kao aktivnost u kojoj se podupiru različiti aspekti cjelovitog razvoja djeteta te ujedinjuju mnogostrana područja njegova učenja.

Kroz igru, pjesmu i ples mali englezi naučili su puno novih riječi te pjesmica na engleskom jeziku. Svakoga susreta kroz igru učimo nešto novo pa su tako naši polaznici kraćeg programa engleskog jezika prošli kroz brojne teme: zima, snijeg, polarne životinje, zimska odjeća, proljeće, prijevozna sredstva, brojevi, boje, obiteljsko stablo, dani kruha,  Uskrs itd.  Kako nam je bilo možete pogledati u fotogaleriji.

Comments are disabled.