Temelji za razvoj predmatematičkih vještina stječu se od rane vrtićke dobi. Mišići su osnove geometrijskih pojmova stjecale uz pomoć konkretnih predmeta, modela, slika, crteža i slično. Raznim poticajima u centrima aktivnosti omogućili smo djeci da kroz igru, istraživanje i manipuliranje predmetima, obogate znanje o bojama i oblicima.

Usvajanje geometrijskih pojmova u dječjem vrtiću svakodnevna je aktivnost koja se događa nesvjesno, igrom i upotrebom svakodnevnih predmeta. Cilj aktivnosti bio je prepoznavanje i razlikovanje geometrijskih oblika te korištenje odgovarajućih termina, odnosno imenovanje geometrijskih pojmova. Poticali smo spoznavanje geometrijskih oblika i razvijali sposobnost raspoznavanja predmeta iz okoline i uočavanja njihovih oblika te povezivanja s geometrijskim oblicima. Također tijekom raspoznavanja i imenovanja oblika imenovali smo i boje.

Poticali smo djecu  na isprobavanje, istraživanje i baratanje ponuđenim materijalima, oblikovanje plastelinom i čupavom žicom. Naučili smo stihove o bojama i upoznali Vuka koji je želio biti druge boje.

Koncentraciju, pažnju i pamćenje razvijali smo uz razne slagalice, igre uparivanja po oblicima i bojama, umetaljke i slično. Rezanje, lijepljenje, pisanje i senzorna kutija sa soli pomogli su nam za finu motoriku šake. Igre Uhvati dugu, Twister, Boje i Tačke  pomogle su nam da razvijemo natjecateljski duh. Koliko šareno i veselo je bilo ovih dana kod nas, možete vidjeti u galeriji.

Comments are disabled.