Pčelice, Bubamare i Zmajići u zajedničkoj igri

Glavne aktivnosti djeteta u vrtiću, a posebno u njegovoj najranijoj dobi odvijaju se kroz igru te u njoj djeca uče, otkrivaju, istražuju i upoznaju svijet oko sebe, a ona je sama sebi svrha. Brojne psihološke teorije objašnjavaju da je dječja igra izrazito važan aspekt u kognitivnom razvoju, razvoju ličnosti, privrženosti i socijalnim interakcijama. Odabir igre ovisi o djetetovoj dobi i o vlastitim preferencijama te se oblik i sadržaj igre mijenjaju i određuju sukladno djetetovom razvoju. Tijekom igre, djeca razvijaju komunikaciju, poboljšavaju pamćenje, razvijaju kreativnost i fleksibilnost te potiču sposobnosti snalaženja u prostoru, rješavanja problema i povezivanja informacija. Izrazito je važan razvoj socijalizacije kroz igru putem koje dijete upoznaje svoje vršnjake. Zahvaljujući zajedničkoj igri, djeca zajedno mogu riješiti probleme koje sami ne bi znali riješiti. Isto tako, upoznaju društvene norme i razvijaju interpersonalne odnose. Tijekom ljetne organizacije rada djeca različitih dobnih skupina provode vrijeme zajedno te su Pčelice, Bubamare i Zmajići uživali u zajedničkom druženju i aktivnostima, pomagali su jedni drugima savladavati prepreke i provodili kvalitetno vrijeme u istraživanju i učenju jedni od drugih.