Nije nas bilo neko vrijeme, no to ne znači da nismo marljivo radili, stvarali, učili, istraživali. Prethodnih tjedana s nestrpljenjem smo iščekivali dolazak proljeća. U ovom razdoblju prošetali smo kroz proljeće te u svakodnevnim šetnjama promatrali obilježja ovog godišnjeg doba – osluškivali smo cvrkut ptica, uživali u mirisu proljetnica, divili se rascvjetanim stablima voćaka, grijali se prvim proljetnim sunčevim zrakama, uživali u okolišu koji se zeleni i budi iz zimskog sna. Prostorije vrtića dobile su zeleno ruho, a vrtiću su se pridružili novi stanari koji nas svakodnevno uveseljavaju: to su ptičice, pčelice, bubamare, leptirići, zečići te razne proljetnice.
Svakog tjedna usvojili smo novu pjesmicu koju smo rado pjevušili šetajući vrtićkom okolicom: „VISIBABA MALA“, „VESELO, VESELO“, „BUBAMARA“.
U likovnom izrazu koristili smo se različitim tehnikama pa smo tako istraživali mogućnosti tih tehnika i našu spretnost, stvarali smo i izražavali proljetne motive: izradili smo „TULIPAN“ pomoću kartonskog tuljca i kartona, slikali „CICA MACE“ točkanjem koristeći štapiće za uši i tempere te slikali „CVJETNU LIVADU“ pomoću kolaža. Okušali smo se u oslikavanju „PROLJETNE LIVADE“ na papiru većeg formata koristeći pastele te na foliji slikajući temperom. Otiskivali smo „JAGLACE“ pomoću kartonskog tuljca i pluto čepova. U našem likovnom prikazu koristili smo i ručice pomoću kojih smo napravili „VISIBABE“ te vilice pomoću kojih smo otiskivali „TULIPANE“.
Slušali smo i gledali dramatizacije, priče, slikopjesme, slikopriče na temu proljeća pa tako smo u dramatizaciji igrokaza upoznali jednu „SRAMEŽLJIVU TRATINČICU“ te „PTIČICU MIMI“. Uživali smo i slušajući o ostalim likovima: u slikopriči „GDJE JE OLOVKA?“ upoznali smo olovku koja je jako voljela crtati, u slikopriči „PROLJEĆE“ upoznali smo vjesnike proljeća. Odgledali smo igrokaz „DOLAZAK PROLJEĆA“.
Djeca su manipulirala rasipnim materijalom u senzornim kutijama koje smo smjestili u mirni kutak. Prva kutija je bila punjena rižom i cvjetićima od krep papira. Djeca su tako razvijala svoje strpljenje, preciznost i osjet taktilnost. U drugoj kutiji su „sadila cvijeće“ koristeći grabilice, kartonske oblutke i cvijeće od krep papira.
Igrale su se umetaljke, slagalice i poklapalice s motivima proljetnica. Pomoću štipaljki igrale su se igre „LEPTIR I CVIJET“ u kojoj su djeca pridruživala leptir cvijetu po boji te nizala vjesnike proljeća na stalak po zadanom motivu proljetnice.
Oformili smo novi kutić – „PROLJETNI KUTIĆ“ u čemu su nam pomogli roditelji koji su sa svojim Pčelicama prikupili proljetnice. Proljetnice smo imenovali te istraživali osjetilima njuha, opipa, vida. Proveli smo i eksperiment bojenja tratinčica kroz stabljiku te se iznenadili rezultatu. Izradili smo i „HVATAČE SUNCA“ pomoću samoljepljive folije i prešanih proljetnica.
Bili smo vrlo vrijedni, a dio naše proljetne šetnje zabilježili smo fotografijama – pogledajte.