Naše Pčelice su tijekom prethodnog tjedna maštale, zamišljale, slušale, verbalizirale o radnjama likova iz poznatih i poučnih priča.
Nakon pročitane priče „MACA PAPUČARICA“ djeca su uređivala svoje papuče te na taj način primijenila pouku priče o brizi za svoje stvari, bojala su mačku na većem formatu papira, plesala na stihove“ Ide maca oko tebe“, vrijeme provela u scenskoj igri manipulirajući štapnim lutkama na paravanu za predstave.
Nakon pročitane priče „VUK I TRI PRAŠČIĆA“ djeca su usvajala stihove „Tko se boji vuka još?“, gradila kuće od spužvastih i plastičnih kocaka, igrala igre na temu: memory i igra s kućicom i praščićima, rješavala radni list na temu – bojanje kućica (slamnata, drvena, od cigle).
Nakon pročitane priče „VUK I SEDAM KOZLIĆA“ djeca su izrađivala štapnu lutkicu – kozlića koje smo smjestili u oblikovanu kuću od kartonske kutije i kolaža, a kasnije provodili vrijeme u igri s maketom kuće i figuricama životinja iz priče izmišljajući prigodne dijaloge praćene raznim uzvicima, stihovima naučenih pjesma.
Nakon pročitane priče uz aplikacije „JAKO GLADNA GUSJENICA“ djeca su uz pokretnu igru „Mi smo male gusjenice“ oponašale kretanje gusjenice, a kasnije su obojila kartonske tuljce koje smo spojili u jednu cjelinu te izradili gusjenicu.
Nakon pročitane priče uz pomoć kuće pričalice „CREVNKAPICA“ djeca su uvježbavala grafomotoriku na radnom listu sa zadanim nizovima, a kasnije igrala igru pomoću figura likova iz priče „Pomozi Crvenkapici da dođe do bakine kuće“, spajala likove iz priče u slagalici od 2 dijela, u igri nizanja „Umetni što slijedi“ umetala u prazan prostor motive iz priče.
Prilikom boravka na svježem zraku djeca su igrala igru lovice u ulogama vuka i kozlića te vuka i praščića. Istoimene priče gledali smo na videozapisima. U igri djeca su manipulirala s raznim vrstama lutaka – ručnim, štapnim, prstnim te se veći dio vremena zadržavala u obiteljskom i dramskom kutku.
Do nekih novih priča mi i dalje maštamo, pjevušimo, oponašamo…