Ovaj tjedan upoznavali smo pingvine; gdje žive, što jedu, kako izgledaju…
Nakon gledanja isječka iz dokumentarnog filma o pingvinima, djeca su opisivala život pingvina, a nakon toga su izradila zajednički rad trganjem i gužvanjem krep papira koji su zatim lijepila na predložak. Također, svako dijete je izradilo svojeg pingvina od papirnate čaše, tempere i vate kojega je zatim imenovalo. Kako bi pingvin bio okružen snijegom, Bombončići su izradili snježne pahuljice tehnikom lijepljenja soli i bojanja s pomoću kapaljke.
Za razgibavanje, ali i orijentaciju u prostoru poslužio nam je poligon „Tragom pingvina“. Nakon čitanja priče „Pingvin Lupi“ Bombončići su ispunjavali radni listić (zaokruživanjem) u kojem su odgovarali na pitanja o priči.
Razvoj grafomotorike poticali smo s pomoću raznih grafomotoričkih vježbi te spajanja parova istih pingvina. Igrajući memori djeca su razvijala pamćenje, ali i strpljenje.
Djeci se najviše svidjela aktivnost „pecanja“ riba iz vode i stavljanja u čašice (prema traženom broju). Također im se svidjela aktivnost „spašavanja“ (odleđivanja) smrznutih životinja.
Ovotjedne aktivnosti pogledajte u fotogaleriji.