Medvjedići su tijekom prethodnog tjedna na kratko otputovali na sjeverni pol te istraživali o živom svijetu na njemu – polarnim životinjama s naglaskom na polarnog medvjeda koji je osvojio najviše interesa i pažnje djece.

Svakodnevno smo se razgibavali oponašajući kretanje i glasanje polarnih životinja. U trenucima odmora od igre i istraživanja gledali smo videozapise o polarnim životinjama te tako bogatili rječnik i znanje o temi.

Najviše oduševljenja izazvala je formirana maketa sjevernog pola na kojoj su djeca, pomičući figure polarnih životinja, uronila u jedan drugačiji svijet u kojem su verbalizirala radnje, izmišljala dijaloge, oponašala glasanje životinja te ih stavljala u razne međuodnose i položaje.

Tema je bila potkrijepljena raznovrsnom didaktikom – umetaljkom „Nahrani polarnog medvjeda ribama“, ubadaljkom „Pingvin“, spajalicom količine i broja na čičak „Medvjedići broje 1, 2, 3…“, spajalicom kartica s fotografijom na čičak od 2 dijela „Polarne životinje“, poklapalicom „Polarne životinje i sjena“.

U likovnom izričaju nastao je rad „Polarni medvjed“ tehnikom tempere gdje su djeca tapkala boju spužvicom slobodno po papiru nastojeći postići teksturu medvjeđeg krzna. Aktivnost je bila vrlo zabavna, a njome smo uvježbavali koordinaciju oko-ruka, tropsni hvat te poticali urednost i orijentaciju na papiru – poštivanje zadanih linija.

U sklopu ove teme ponovili smo brojalice „Išo medo u šumicu“ i „Medo Brundo to sam ja“ te pročitali slikovnice „Medo i prijatelji“ te „Medvjedići – vrijeme je za spavanje“.

Ovim putem zahvaljujemo obitelji Jalšovečki te nakladniku Forum d.o.o. koja nam je donirala raznovrsne slikovnice (tematske, zvučne, taktilne) primjerene uzrastu i dobi djece koje ćemo tijekom godine čitati prema pripremljenim temama, a koje će koristiti i generacije nakon i imati u nasljedstvo.

Comments are disabled.