Početkom ove pedagoške godine započeli smo s čitanjem u nastavcima prije popodnevnog odmora dječjeg romana I.Brlić Mažuranić:”Čudnovate zgode Šegrta Hlapića”. Primijetili smo pojačan interes djece za likove i djelatnosti likova koji se spominju u romanu, a nerijetko je upravo Hlapić bio tema za crtanje, razgovor ili spontanu igru. Tako smo odlučili produbiti ovu temu i izabrali je za projekt skupine, a protekli cijeli tjedan bavili smo se ovim romanom. Čitali smo ga u nastavcima, razgovarali o njemu, analizirali likove i događaje i dramatizirali dijelove koji su se djeci najviše svidjeli. Djeca su imala priliku likovno se izraziti na ovu temu te smo izradili  plakat s likovima i redoslijedom događaja vodeći se činjenicama koje se navode u romanu. Igrali smo se kožom kao pravi postolari, a i likovno smo stvarali njome izradivši Hlapićevog psa Bundaša. Osim što smo razgovarali o Hlapićevim fizičkim i psihološkim karakteristikama, oponašali smo njegove kretnje kad je Hlapić kreketao i skakao kao žaba. Kao naručena, jedna je zalutala žaba došla Srčekima u dvorište i pružila mogućnost da je djeca promatraju, razgovaraju o njenim dijelovima tijela, kretnjama i karakteristikama.

Comments are disabled.