U sklopu našeg projekta „Prijevozna sredstva“ kod djece smo željeli poticati razvoj sposobnosti uočavanja odnosa i veza među ljudima kroz promet, razvoj operativnog mišljenja i razvoj pozornosti (usmjeravanje na promet i prometne znakove) i razvoj jezika te korištenje novim riječima (kolnik, nogostup, pješački prijelaz). Djeci su ponuđene različite slikovnice: „Što sve Ana zna…o prometu“, „Tigar i medo u prometu“, „Vatrogasci“, „Gradilište“, zvučna slikovnica „Žuti bager“, taktilne slikovnice „Gdje je auto“, „Gdje je bager“ i dječja enciklopedija „To se traži vozila“. Slušali smo pjesmicu „Semafor“ te stihove uz aplikaciju. Pogledali smo edukativnu predstavu „Crvenkapica u prometu“ i bojali olovkama u boji predloške iz predstave. Djeca su od pedagoški ne oblikovanog materijala izradila semafor koji su bojali crnom temperom i nalijepili krugove u boji. Šećući okolicom vrtića uočavali smo različite prometne znakove, imenovali ih i učili kako se pravilno prelazi cesta. Naš projekt završili smo posjetom obitelji Benotić gdje smo razgledali njihova prijevozna sredstva, isprobali sjediti na traktoru, voziti se na sjedalici na velikom biciklu, ali se voziti i na motoru, različitim guralicama, biciklu i romobilu. Zahvaljujemo obitelji Benotić koji su nas lijepo ugostili i upoznali s njihovim prijevoznim sredstvima. Djeci su najzanimljiviji bili mali traktori te Magdalenine igračke (guralice). Kako je to izgledalo možete vidjeti u našoj fotogaleriji sa slikama.