Djeca vole igračke/glazbala koje proizvode zvukove, a i sama vole proizvoditi zvukove. Osim što im je zabavno svirati na glazbalima, uz takvu improviziranu igru sviranja, razvijaju i slušnu percepciju. Dobro razvijene vještine slušanja važne su za razvoj ostalih vještina kao što su: govor, razmišljanje i spoznavanje. Osim razvijanja ovih vještina glazba potiče i pomaže u razvoju mašte i kreativnosti.

Tijekom prethodnog tjedna Pčelice su upoznale mnoštvo glazbenih instrumenata koje smo smjestili u formirani glazbeni kutak. Uz sviranje na instrumentima ponavljali smo dosad naučene pjesmice i brojalice: IDE MACA OKO TEBE, RINGE, RINGE JAJA, BRATEC MARTIN, BLISTAJ, BLISTAJ, POKRAJ PEĆI MACA PRELA, REGA, REGA BIT ĆE SVEGA, HOKI-POKI, VISIBABA MALA, BE,BE OVCO, LJUTI SE VRAPČIĆ i mnoge druge. Prisjetili smo se i plesnih koreografija: A RAM SAM SAM, ZUMBA, IGRA KOLO, JURI, JURI VLAK.

Igrali smo igru POGODI ŠTO SE ČUJE? – pogađali zvukove (koraci, zvono, smijeh, kiša…) prema pripremljenim slušnim predlošcima, imenovali glazbala koja čujemo iz poznatih skladbi, oponašali sviranje raznih instrumenata, ponavljali zadane ritmičke i dinamičke cjeline pljeskanjem, lupkanjem, pucketnjem, šuškanjem, tapkanjem… Pomoću poklapalice GLAZBALA upoznali smo još neke instrumente poput klavira, violine, trube.

Čitali smo priče: FIGARO – MAČAK KOJI JE HRKAO, ZAŠTO ŽABE PJEVAJU?. Izradili smo note i smjestili ih u njihovu kuću – notno crtovlje. Kroz razne tehnike izradili smo gitare, bubnjeve, sliku „Ja pijanist/ica“).

U ovom glazbenom tjednu odlučili smo pozvati Aleksandra Senkovića (ujaka naše Kaje) da nam pokaže instrumente. Uživali smo u zajedničkom druženju praćenom pjevanjem, plesom i sviranjem. Sažetak tjedna pogledajte na priloženim fotografijama.

Comments are disabled.