Djeca kroz STEM radionice:

– razvijaju vještine rješavanja složenih zadataka i izazova

– vježbaju strpljenje prilikom svladavanja prepreka

– vježbaju razmišljanje izvan okvira i razvijaju maštovitost

– upoznaju se sa znanstvenim radom (od pretpostavke do zaključka) koji je važan za sve poslove, na području prirodnih ili društvenih znanosti

– razmišljaju i povezuju znanja kroz zabavne pokuse i radionice

– ne štrebaju činjenice, nego razumiju procese ili sustave

– otkrivaju nova znanja jer potičemo njihovu znatiželju

– slobodno izražavaju svoja mišljenja ili ideje

– timski rade s vršnjacima

Mjesec listopad posvetili smo razvijanju navedenih vještina. Istraživali smo dinosaure koje djeca jako vole. Gledali smo dokumentarce, gradili kostur dinosaura, čitali enciklopedije, slagali puzzle, tražili koji otisak pripada kojem dinosauru. Dan jabuka obilježili smo istraživanjem zašto jabuka potamni i u kojim otopinama najduže zadržava boju. Svjetski dan štednje bio je prilika da čistimo kovanice raznim metodama, od kojih se djeci najviše svidjelo četkanje kovanica četkicom za zube i ketchapom. Neizostavan dio STEM-a su i tanagram slagarice koje obožavamo slagati. Kako je sve to izgledalo, možete vidjeti u galeriji.

Comments are disabled.