Djeca su se protekli tjedan bavila temom Suncokret. Željeli smo ih potaknuti na razvoj vizualne percepcije, razvoj likovnog senzibiliteta za različita likovna sredstva i materijale, razvoj osjetljivosti za oblikovanje na plohi i razvoj vještine slušanja i razgovaranja. Da bi sve te razvojne zadaće mogli ostvari pripremili smo poticaje i aktivnosti u kojima su djeca sudjelovala prema svojim interesima. U vrtić smo donijeli suncokrete koje su djeca prvo promatrala i kroz razgovor smo usvojili neke nove spoznaje koji još nismo svi znali. Degustirali smo i sjemenke suncokreta. Dio djece sudjelovao je u matematičkoj igri gdje su djeca stavljala zrnca suncokreta u plastične čaše koje su bile označene s brojevima od 1 do 10. I mi u vrtiću imamo suncokrete pa su djeca došla na ideju da usporedimo tko je veći, suncokret ili oni. Dječju maštu kao i bogaćenje vokabulara novim riječima poticali smo kroz legendu o suncokretu i priče: „Priča o suncokretu“, „Kako je suncokret izgubio lice“ i „Maslačak i suncokret“. Slušali smo pjesmicu „Pjesma suncokreta“. Kreativnost smo poticali kroz različite likovne aktivnosti u kojima su sudjelovala djeca u manjim skupinama.Crtali smo suncokrete flomasterima prema promatranju, slikali temperama suncokrete na velikom papiru i otiskivali plastičnom čašom sredinu suncokretovog cvijeta te smo modelirali suncokrete na kartonu i kasnije ih izbojavali temperom.

Comments are disabled.