Iako smo zbog trenutne situacije fizički odvojeni i ne pohađamo vrtić, on je svakako prisutan u našoj svakodnevici. Odgojiteljice, roditelji i djeca svakodnevno komuniciraju međusobno putem viber grupe. Pružamo podršku jedni drugima, razmjenjujemo ideje i iskustva u igrama i aktivnostima te upoznajemo nove pojmove i istražujemo svijet oko sebe. Kao što bismo to radili i u vrtiću pratimo plan i program skupine te tjedne teme i aktivnosti strukturiramo na osnovu razvojnih zadaća, ali ih pokušavamo staviti u kontekst roditeljskog doma i okvire obitelji.
Srčeka su u zadnjih nekoliko tjedana vrtića na daljinu promatrala promjene u prirodi, bilježila ih i raspravljala o njima sa svojim roditeljima. Razvijala su i njegovala osjećaj za estetski lijepo i rimu putem slikopjesama i priča. Nadalje, djeca su se upoznala s geometrijskim likovima i tijelima kroz pokretne igre, tjelovježbu te likovno stvaranje i izražavanje. Pripremala su se za Uskrs izradom prigodnih ukrasa, čestitki i pisanica. Jaja su pretvarala u pisanice raznim tehnikama, od tradicionalnog bojanja lukom, dekupaž tehnike oslikavanja do bojanja lakovima za nokte.