• prati realizaciju odgojno-obrazovnog rada
  • prati provedbu kraćih programa
  • stvara temeljne uvjete za ostvarivanje djetetovih razvojnih potreba, interesa i prava
  • stručno pridonosi maksimalnoj efikasnosti odgojno-obrazovnih ciljeva te unapređuje cjeloviti odgojno-obrazovni proces
  • s odgojiteljima radi na stvaranju poticajnog okruženja za djecu
  • predlaže inovacije, suvremene metode i oblike rada
  • predlaže, sudjeluje i pomaže odgojiteljima u ostvarivanju programa stručnog usavršavanja i njihova cjeloživotnog obrazovanja
  • sudjeluje u nabavi stručne literature, didaktike
  • ostvaruje suradnju s roditeljima i pomaže im u odgoju i obrazovanju djece te rješavanju odgojno-obrazovnih problema
  • surađuje s drugim odgojno-obrazovnim čimbenicima
  • pridonosi razvoju timskoga rada u dječjem vrtiću
  • sudjeluje pri upisu nove djece te formiranju odgojno- obrazovnih skupina
  • sudjeluje u otkrivanju i praćenju razvojnih potreba djeteta
  • organizira stručne aktive (usavršavanje) unutar ustanove
  • radi s pripravnicima prilikom ostvarenja pripravničkog programa
  • pruža podršku odgajateljima u istraživanju i unapređivanju vlastite odgojno- obrazovne prakse
  • predlaže i sudjeluje u provedbi raznovrsnih oblika suradnje i komunikacije s roditeljima
  • potiče aktivno sudjelovanje roditelja u odgojno-obrazovnom procesu
  • informira i upućuje roditelje o odabiru najpogodnijeg programa za dijete (kraći programi)
  • redovito surađuje s društvenom sredinom u organizaciji i obogaćivanju rada ustanove
  • javno predstavlja odgojno-obrazovni rad dječjeg vrtića